• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2012, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 4
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2012, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 4
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Z badań nad trudnościami studentów w rozumieniu pojęcia miary i całki

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Z badań nad trudnościami... (682.9KB)
Autor:
Powązka, Zbigniew
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 110, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 4 (2012), s. [139]-154
Język: pl
Słowa kluczowe:
measure
integral
problems
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Measurement is an important form of human activity. It appears at all levels of secondary school education, while discussing the length of a segment, the area of a plane figure and the volume of a solid. The definition of a measure, understood as a non-negative real function defined on a σ-field of sets of a space, is taught during the classes on mathematical analysis. It is observed that the concept of measurement causes great difficulties to students. This paper presents the results of research on students' difficulties in understanding and using the basic concepts of measure theory and integral. The research conducted in years 2006-2009 shed some light on the causes of those difficulties. The study involved students of the third year of the Mathematics Department at the Pedagogical University of Krakow.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13217
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2012, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 4
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image