• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia
  • 2011, Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 9
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia
  • 2011, Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 9
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sylwetka naukowo-biograficzna Jubilatki

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Sylwetka naukowo-biograficzna Jubilatki (321.4KB)
Autor:
Kosętka, Halina
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 104, Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 9 (2011), s. [3]-9
Język: pl
Słowa kluczowe:
Profesor Henryka Kramarz
sylwetka naukowa
jubileusz
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
URI
http://hdl.handle.net/11716/13230
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia 9

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image