• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wpływ koncentracji strontu i cyny na własności fizyczne i charakter przemian fazowych polikrystalicznych roztworów stałych $(Ba_{1-x}Sr_x)(Ti_{1-y}Sn_y)O_3$

Thumbnail
View/Open
0050_20150218_bk_rd_wplyw_koncentracji_strontu_m_gabrys.pdf (18.44Mb)
Author:
Gabryś, Marek
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
Kajtoch, Czesław
Bąk, Wojciech
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2013
Metadata
Show full item record
Description:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Instytut Fizyki. Zakład Dielektryków i Biofizyki. Promotor: dr hab. prof. UP Czesław Kajtoch, promotor pomocniczy: dr Wojciech Bąk.
URI
http://hdl.handle.net/11716/151
Collections
  • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image