Problemat kompetencji muzyczno-pedagogicznych studentów pedagogiki wczesnoszkolnej i nauczycieli klas początkowych szkoły podstawowej w świetle przeprowadzonych badań w latach 1992-1999
dc.contributor.author | Wilk, Andrzej | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T16:36:00Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T16:36:00Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.isbn | 83-7271-250-6 | |
dc.identifier.issn | 0239-6025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/1571 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Prace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 376 | pl_PL |
dc.title | Problemat kompetencji muzyczno-pedagogicznych studentów pedagogiki wczesnoszkolnej i nauczycieli klas początkowych szkoły podstawowej w świetle przeprowadzonych badań w latach 1992-1999 | pl_PL |
dc.type | Book | pl_PL |