• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Prace Monograficzne
  • Prace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Prace Monograficzne
  • Prace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studies on communication and coping with stress

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Prace Monograficzne nr 445 (8.610MB)
Autor:
Kliś, Maria
Kossewska, Joanna
Czajkowski, Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków
ISBN: 83-7271-390-1
ISSN: 0239-6025
Język: en
Słowa kluczowe:
psycholingwistyka
stres
Data: 2006
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
This project is undertaken with the assistance of the Government of Canada and the Polish Association for Canadian Studies/Cet ouvage a été subventionné en partie par le Gouvernement du Canada et l'Association Polonaise d’Etudes Canadiennes.
Streszczenie
The book, in two parts, presents a collection of studies end theoretical analyses related to the phenomena of communication and coping with stress. The first part presents the research into basic skills necessary for cognitive reception of written text that still remains an important carrier of knowledge and culture. The ability to comprehend written language influences further development of language, intelligence, and other aspects of personality. The second part of the book comprises analyses of theoretical constructs and empirical research into the adaptive mechanisms activated in difficult situations and coping abilities of young adults. This part also contains a discussion of the relation between the loss of sense of life, anxiety, and depression in students. Finally, motives of bullying at school are analysed.
URI
http://hdl.handle.net/11716/1851
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Prace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image