Biopsychospołeczna koncepcja niepełnosprawności i jej znaczenie dla funkcjonowania dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych
dc.contributor.author | Wyczesany, Janina | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T07:18:55Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T07:18:55Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Kształcenie zintegrowane dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych / pod red. Janiny Wyczesany, Adama Mikruta. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002. - S. 75-[91]. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2331 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Biopsychospołeczna koncepcja niepełnosprawności i jej znaczenie dla funkcjonowania dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |