Pedeutologiczna perspektywa kształcenia integracyjnego : kontekst uwarunkowań współpracy nauczycieli
dc.contributor.author | Oleńska-Pawlak, Teresa | pl_PL |
dc.contributor.author | Bombińska-Domżał, Anna | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-01-26T13:03:21Z | |
dc.date.available | 2018-01-26T13:03:21Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Integracja edukacyjna : oczekiwania i rzeczywistość / pod red. Marzeny Klaczak. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010. - S. [64]-92. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2369 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Pedeutologiczna perspektywa kształcenia integracyjnego : kontekst uwarunkowań współpracy nauczycieli | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |