dc.contributor.author | Gąsiorek, Krystyna | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-01-29T13:04:01Z | |
dc.date.available | 2018-01-29T13:04:01Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [33]-49. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2381 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | język | pl_PL |
dc.subject | sprawność językowa | pl_PL |
dc.subject | kompetencja komunikacyjna | pl_PL |
dc.subject | funkcje języka (mowy): poznawcza, poetycka, ekspresywna, impresywna, fatyczna, metalingwistyczna | pl_PL |
dc.title | Wiedza o funkcjach języka w edukacji przedszkolnej i klasach I-III szkoły podstawowej | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |