O różnych formach wypowiedzi ustnych i pisemnych w klasach I-III
dc.contributor.author | Zadęcka-Cekiera, Anna | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-01-29T13:15:46Z | |
dc.date.available | 2018-01-29T13:15:46Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [102]-113. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2384 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | sprawność językowa | pl_PL |
dc.subject | formy wypowiedzi w mówieniu i pisaniu: wypowiedzi samorzutne i swobodne | pl_PL |
dc.subject | rozmowa | pl_PL |
dc.subject | dyskusja | pl_PL |
dc.subject | sprawozdanie | pl_PL |
dc.subject | opowiadanie | pl_PL |
dc.subject | opis | pl_PL |
dc.title | O różnych formach wypowiedzi ustnych i pisemnych w klasach I-III | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |