Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŻebrowska, Teresapl_PL
dc.date.accessioned2018-01-29T13:31:43Z
dc.date.available2018-01-29T13:31:43Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationZ teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [143]-154.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2387
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectwychowanie estetycznepl_PL
dc.subjectwychowanie przez sztukępl_PL
dc.subjectsztuka dla sztukipl_PL
dc.subjecttriada: dobro, prawda, pięknopl_PL
dc.subjectedukacja ze sztukąpl_PL
dc.subjectspotkania muzealnepl_PL
dc.subjectedukacja muzealnapl_PL
dc.subjectpercepcja sztukipl_PL
dc.subjectplastyczność świadomościpl_PL
dc.subjectMuzeum Wyobraźnipl_PL
dc.titleSpotkania i dialogi edukacyjne ze sztuką, czyli o sztuce bliskiej dzieckupl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord