Czy uczniowie klasy I szkoły podstawowej myślą rekurencyjnie? : wyniki badań dzieci ośmioletnich
dc.contributor.author | Nawolska, Barbara | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-01-29T13:42:50Z | |
dc.date.available | 2018-01-29T13:42:50Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [180]-199. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2389 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | myślenie | pl_PL |
dc.subject | wnioskowanie (dedukcyjne i redukcyjne) | pl_PL |
dc.subject | rekurencja | pl_PL |
dc.subject | myślenie rekurencyjne | pl_PL |
dc.subject | ciągi liczbowe | pl_PL |
dc.subject | stosowanie analogii | pl_PL |
dc.subject | błędy uczniowskie | pl_PL |
dc.title | Czy uczniowie klasy I szkoły podstawowej myślą rekurencyjnie? : wyniki badań dzieci ośmioletnich | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |