Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNawolska, Barbarapl_PL
dc.date.accessioned2018-01-29T13:42:50Z
dc.date.available2018-01-29T13:42:50Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationZ teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [180]-199.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2389
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectmyśleniepl_PL
dc.subjectwnioskowanie (dedukcyjne i redukcyjne)pl_PL
dc.subjectrekurencjapl_PL
dc.subjectmyślenie rekurencyjnepl_PL
dc.subjectciągi liczbowepl_PL
dc.subjectstosowanie analogiipl_PL
dc.subjectbłędy uczniowskiepl_PL
dc.titleCzy uczniowie klasy I szkoły podstawowej myślą rekurencyjnie? : wyniki badań dzieci ośmioletnichpl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord