• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Prace Monograficzne
  • Prace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Prace Monograficzne
  • Prace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Możliwości usprawnienia procesu kontroli i oceny szkolnych osiągnięć z zakresu biologii

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Prace Monograficzne nr 34 (1.887MB)
Autor:
Müller, Johannes
Stawiński, Wiesław
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków
ISSN: 0239-6025
Język: pl
Słowa kluczowe:
biologia
studenci
uczniowie
proces kontroli i oceny
nauczanie biologii
Data: 1979
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Minęło przeszło dziesięć lat od chwili podjęcia w roku 1968 współpracy Zakładu Dydaktyki Biologii przy Instytucie Biologii WSP w Krakowie z Zakładem Metodyki Biologii Sekcji Nauk Biologicznych Uniwersytetu w Greifswaldzie. Częste kontakty naukowe i wspólne dyskusje prowadziły do pogłębienia wymiany doświadczeń, przekonywały o potrzebie i możliwościach podejmowania wspólnych badań i poszukiwań. Praca ta zawiera informacje o próbach i wynikach dążenia obu zakładów do usprawnienia procesu kontroli i osiągnięć z zakresu biologii. Mamy nadzieję, że będzie ona pomocna w praktyce dydaktycznej szkół wyższych i średnich. W pracy tej omówiono wybrane problemy kontroli i oceny osiągnięć z zakresu biologii. Dążono do przedstawienia prób i poszukiwań podejmowanych pod kierunkiem autorów a zmierzających do unowocześnienia i zracjonalizowania tego tak ważnego lecz zarazem trudnego procesu. Przykłady przez nas podawane odnoszą się wprawdzie do konkretnego poziomu kształcenia i programu nauczania, lecz podobne rozwiązania mogą być przydatne zarówno w pracy dydaktycznej nauczyciela akademickiego jak i nauczyciela biologii szkoły ogólnokształcącej pod warunkiem odpowiedniego doboru i zaprogramowania treści.
URI
http://hdl.handle.net/11716/2479
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WGB)
  • Prace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image