Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorStawiński, Wiesławpl_PL
dc.contributor.authorWalicka, Teresapl_PL
dc.date.accessioned2018-03-02T08:25:28Z
dc.date.available2018-03-02T08:25:28Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2499
dc.descriptionWyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Geograficzno-Biologiczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem doc. dr hab. Wiesława Stawińskiego.pl_PL
dc.description.abstractPraca zawiera problem oceny poziomu aktywności intelektualnej oraz wiedzy i umiejętności biologicznych, które powinny wyposażyć cykle wycieczek ekologicznych uczniów IV klasy szkoły podstawowej. Badania trwały siedem lat. Obejmowały 100 wycieczek i 100 lekcji w klasach kontrolnych. Zbiory dokumentacji z eksperymentu są bardzo obszerne i liczne. Obliczenia statystyczne były wystarczająco obszerne, wnioski z danych statystycznych bardzo korzystne dla wycieczek. Wartość naukowa pracy: model wycieczki przydatny do prowadzenia licznych wycieczek, instrukcje ćwiczeniowe do pracy w pięciu ekosystemach oraz kilka rodzajów testów. Materiały te mogą być wykorzystane do projektowania zajęć z biologii. Korzyść praktyczna: pomyślne rozwiązanie bezpieczeństwa uczniów, na wycieczce przez pracę w grupach pod bezpośrednim nadzorem ucznia grupowego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectefekty dydaktycznepl_PL
dc.subjectzajęcia terenowe z ekologiipl_PL
dc.subjectwycieczki programowepl_PL
dc.subjectmodel dydaktyczny wycieczekpl_PL
dc.titleAktywizacja uczniów szkoły ogólnokształcącej na wycieczkach ekologicznychpl_PL
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord