• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Serie Wydawnicze
    • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
    • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 3
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Serie Wydawnicze
    • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
    • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 3
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Droga do zawodu nauczycielskiego w dobie KEN i dziś – różnice i podobieństwa

    Thumbnail
    View/Open
    0051_20150304_gw_ra_droga_do_zawodu_d_apanel.pdf (182.4Kb)
    Author:
    Apanel, Danuta
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Komisja Edukacji Narodowej : kontekst historyczno-pedagogiczny / pod red. Katarzyny Dormus [et al.]. - Kraków, 2014. - S. [397]-408 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, ISSN 2300-2689 ; 3)
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
    Subject:
    teacher
    education
    Commission of National Education
    comparative research
    Date: 2014
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    The study presented hereby reveals legal, economic, organizational and substantive considerations, which accompanied and accompany the way of gaining teacher profession in the decade of The Commission of National Education and nowadays. It also raises issues of educational contents executed during teaching studies – necessary in the process of preparation to perform a role of a teacher. Finally, this study is an attempt to indicate differences and similarities in the process of educating teachers, because standards generated by The Commission of National Education are the basis of many dimensions of educational reality nowadays.
    URI
    http://hdl.handle.net/11716/250
    Collections
    • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 3

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.