Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorKlakla, Maciej
dc.contributor.authorMatłosz, Beata
dc.date.accessioned2015-04-30T11:44:34Z
dc.date.available2015-04-30T11:44:34Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/255
dc.descriptionUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie Wydział Matematyczno - Fizyczno - Techniczny. Rozprawa doktorska wykonana pod kierunkiem prof. dr hab. Macieja Klakli.pl_PL
dc.description.abstractZasadniczym celem przeprowadzonych badań było zdiagnozowanie, czy u uczniów którzy przy standardowym stylu nauczania nie radzą sobie z opanowaniem programu matematyki, odpowiedni dobór zabiegów dydaktycznych, uwzględniający rozpoznane, dominujące typy inteligencji wielorakiej, wpływa pozytywnie na ich wyniki nauczania z tego przedmiotu.pl_PL
dc.description.abstractThe author anylizes her personal experiences in applying the theory of multiple intelligence to the teaching of algebra to below-level 14-year-old students. The research was intended to determin whether dominant intelligence type (as indicated by Gardner's typology of multiple intelligence) influences the learning of mathematics. It was hypothesized that pairing didactic methods with dominant intelligence types would improve students' mathematics learning.
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectnauczanie algebrypl_PL
dc.subjectwieloraka inteligencjapl_PL
dc.subjectteaching algebrapl_PL
dc.subjectmultiple intelligencepl_PL
dc.titleNauczanie i uczenie się elementów arytmetyki i algebry w świetle teorii wielorakich inteligencjipl_PL
dc.title.alternativeTeaching and learning the elements of arithmetic and algebra using the muitiple intelligence theorypl_PL
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord