dc.contributor.advisor | Szymkat, Janina | pl_PL |
dc.contributor.author | Kulczycki, Jerzy Leszek | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-04-04T07:03:57Z | |
dc.date.available | 2018-04-04T07:03:57Z | |
dc.date.issued | 1991 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2700 | |
dc.description | Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem Doc. dr hab. Janiny Szymkat. | pl_PL |
dc.description.abstract | Przedmiotem badań uczyniono proces doskonalenia zawodowego nauczycieli nauczania początkowego w toku pracy zawodowej. Dokonano diagnozy funkcjonujących form doskonalenia merytorycznego i metodycznego, sformułowano ocenę efektywności tego procesu oraz zaproponowano jego modelową koncepcję. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | doskonalenie zawodowe | pl_PL |
dc.subject | kwalifikacje pedagogiczne | pl_PL |
dc.subject | warsztat metodyczny pedagoga | pl_PL |
dc.subject | formy podnoszenia kwalifikacji | pl_PL |
dc.subject | zasięg doskonalenia | pl_PL |
dc.subject | nauczyciel metodyk klas I-III | pl_PL |
dc.title | Doskonalenie zawodowe nauczycieli klas początkowych w Polsce w latach 1945-1988 | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |