• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Asymptotic invariants of generic initial ideals

Thumbnail
View/Open
rozprawa doktorska (582.1Kb)
streszczenie w języku polskim (131.1Kb)
streszczenie w języku angielskim (71.54Kb)
Author:
Malara, Grzegorz
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
Szemberg, Tomasz
Dumnicki, Marcin
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Subject:
asymptotyczne niezmienniki
ideały jednorodne
generyczne ideały inicjujące
asymptotic invariants
homogeneous ideals
generic initial ideals
Date: 2018-04-25
Metadata
Show full item record
Description:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Instytut Matematyki. Praca doktorska - promotor: prof. dr hab. Tomasz Szemberg, promotor pomocniczy: dr hab. Marcin Dumnicki.
URI
http://hdl.handle.net/11716/2718
Collections
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image