Diagnoza w procesie rehabilitacji i edukacji ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w szkole - zadania członków zespołu diagnozującego
dc.contributor.author | Lubińska-Kościółek, Elżbieta | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-08-27T07:12:33Z | |
dc.date.available | 2018-08-27T07:12:33Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Aktywizacja ucznia z niepełnosprawnością w różnych obszarach jego edukacji / pod red. Piotra Majewicza i Adama Mikruta. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2012. - S. [10]-39. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/3107 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Diagnoza w procesie rehabilitacji i edukacji ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w szkole - zadania członków zespołu diagnozującego | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |