Ewolucja metod nauczania rysunków jako odbicie pedagogicznych i artystycznych prądów epoki : (na przykładzie dziewiętnastowiecznej szkoły galicyjskiej)
dc.contributor.author | Dormus, Katarzyna | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-09-05T08:48:35Z | |
dc.date.available | 2018-09-05T08:48:35Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Kultura - sztuka - edukacja. T. 1 / redakcja Barbara Kurowska, Kinga Łapot-Dzierwa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2015. - S. [11]-24. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/3162 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Ewolucja metod nauczania rysunków jako odbicie pedagogicznych i artystycznych prądów epoki : (na przykładzie dziewiętnastowiecznej szkoły galicyjskiej) | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |