Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁukasik, Joanna M.pl_PL
dc.date.accessioned2018-09-18T12:17:06Z
dc.date.available2018-09-18T12:17:06Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationLabor et Educatio. 2017, nr 5, s. [155]-165pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/3187
dc.description.abstractW prezentowanym artykule odniesiono się do kształcenia kandydatów do zawodu nauczyciela. Bazując na podstawowych kompetencjach niezbędnych do pracy nauczyciela w zmieniającej się szkole wskazano najsłabsze obszary, które są źródłem lęków i niepokoju studentów kończących studia nauczycielskie. Źródła lęków, a także propozycje zmiany w kształceniu do zawodu nauczyciela opracowano na podstawie badań przeprowadzonych wśród 187 kandydatek do pracy w zawodzie nauczyciela (edukacja wczesnoszkolna) studiujących na uczelniach w Małopolsce.pl_PL
dc.description.abstractThe article relates to the issue of training candidates for the teacher profession. By referencing to the core of the competencies required for the teacher’s work in a changing school, the weakest areas, which are the source of the fear and anxiety of students completing teacher education, were identified. The sources of fears, as well as proposals for changes in education to the teaching profession, were compiled on the basis of research conducted among 187 candidates of the profession of teacher studying at universities in Malopolska (Lesser Poland Voivodeship).en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjectkompetencjepl_PL
dc.subjectkształcenie nauczycielipl_PL
dc.subjectteacheren_EN
dc.subjectcompetenciesen_EN
dc.subjectteacher trainingen_EN
dc.titleZaniedbane obszary w procesie kształcenia do zawodu nauczycielapl_PL
dc.title.alternativeNeglected areas in the training process to the profession of teacheren_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord