• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Rozprawy doktorskie (WGB)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WGB)
  • Rozprawy doktorskie (WGB)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kształtowanie się transgranicznych powiązań turystycznych regionu podkarpackiego i lwowskiego w nowych warunkach społeczno-gospodarczych

Thumbnail
View/Open
0054_20150715_lt_rd_ksztaltowanie_sie_transgranicznych_powiazan_turystycznych_m_wisniewski.pdf (13.01Mb)
Author:
Wiśniewski, Marek
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
Fedan, Roman
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2005
Metadata
Show full item record
Description:
Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Geograficzno-Biologiczny. Instytut Geografii. Zakład Przedsiębiorczości i Gospodarki Przestrzennej. Rozprawa doktorska napisana pod kierunkiem dr hab. Romana Fedana Prof. AP.
URI
http://hdl.handle.net/11716/337
Collections
  • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Rozprawy doktorskie (WGB)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image