• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 1
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 1
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wykorzystanie potencjału młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych na przykładzie działań Zespołu Szkół im. Ludzi Morza w Mścicach – Gimnazjum Samorządowego (1999–2010)

Thumbnail
View/Open
Wykorzystanie potencjału... (160.4Kb)
Author:
Skonieczny, Tomasz
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: W kręgu dawnych i współczesnych teorii wychowania : uczeń - szkoła - nauczyciel / pod red. Katarzyny Dormus i Ryszarda Ślęczki]. - Kraków, 2012. - S. [151]-165 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 1)
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
middle school
special education needs students
rural education
Western Pomerania
Date: 2012
Metadata
Show full item record
Abstract
The article discusses a small rural middle school, which – owing to extraordinary efforts of teachers, students and their parents – achieved outstanding successes.
URI
http://hdl.handle.net/11716/355
Collections
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image