• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Linguistica
  • 2002, Studia Linguistica 1
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Linguistica
  • 2002, Studia Linguistica 1
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 6. Studia Linguistica 1

Thumbnail
View/Open
AAPC. 6. Studia Linguistica 1 (18.38Mb)
Author:
Bednarczuk, Leszek
Mączyński, Maciej
Szymański, Tadeusz
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-editor:
Bednarczuk, Leszek
Mączyński, Maciej
Szymański, Tadeusz
Publisher:
Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2002
Metadata
Show full item record
Description:
Niniejszy numer jest kontynuacją Rocznika Naukowo-Dydaktycznego Akademii Pedagogicznej Prace Językoznawcze (do roku 2001 ukazały się numery I—IX).
Profesor Józefie Kobylińskiej w 50-lecie pracy naukowej - przyjaciele i uczniowie.
URI
http://hdl.handle.net/11716/4555
Collections
  • 2002, Studia Linguistica 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image