Sylaba jako segment główny, towarzyszący i ignorowany w nauczaniu czytania (na przestrzeni dziejów)
dc.contributor.advisor | Korendo, Marta | pl_PL |
dc.contributor.author | Staniszewska-Mól, Agnieszka | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2019-04-24T12:22:00Z | |
dc.date.available | 2019-04-24T12:22:00Z | |
dc.date.issued | 2019-05-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/4823 | |
dc.description | Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Filologiczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem dr hab. prof. UP Marty Korendo. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | sylaba | pl_PL |
dc.subject | podręcznik | pl_PL |
dc.subject | sonorność | pl_PL |
dc.subject | sylabizowanie | pl_PL |
dc.subject | syllable | en_EN |
dc.subject | manual | en_EN |
dc.subject | sonority | en_EN |
dc.subject | sylabification | en_EN |
dc.title | Sylaba jako segment główny, towarzyszący i ignorowany w nauczaniu czytania (na przestrzeni dziejów) | pl_PL |
dc.title.alternative | Syllable as the main segment while teaching to read, ever present and ignored (over the course of history) | en_EN |
dc.type | Thesis | pl_PL |