• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Linguistica
  • 2012, Studia Linguistica 7
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Linguistica
  • 2012, Studia Linguistica 7
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Špecifiká marketingu a marketingovej komunikácie elektronických médií na Slovensku

Thumbnail
View/Open
Špecifiká marketingu... (819.4Kb)
Author:
Čábyová, Ľudmila
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 115, Studia Linguistica 7 (2012), Dialog z tradycją, cz. 2, s. [86]-93
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: sk
Date: 2012
Metadata
Show full item record
Abstract
The article presents characteristic features of marketing activities in the electronic media. After the initial description of the Slovak mass media, the author focuses on the media market and its use of advertising and of particular marketing communication tools.
URI
http://hdl.handle.net/11716/4943
Collections
  • 2012, Studia Linguistica 7

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image