• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Społecznych (WPL)
  • Monografie / Rozdziały (WPL)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Społecznych (WPL)
  • Monografie / Rozdziały (WPL)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kwalifikacje nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Kwalifikacje nauczycieli edukacji... (331.4KB)
Autor:
Włodarczyk, Ewelina
Źródło: Bezpieczeństwo współczesnego państwa. Część 2, Wymiar narodowy / redakcja naukowa Janusz Falecki, Paweł Łubiński, Kraków : Wydawnictwo Drukarnia Styl Anna Dura, 2019. - S. 210-222
Język: pl
Słowa kluczowe:
nauczyciel
kwalifikacje
edukacja dla bezpieczeństwa
szkoła
teacher
qualifications
education for security
school
Data: 2019
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Artykuł obejmuje problematykę kwalifikacji nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa. Szczegółowo omawiane będą wymagania względem nauczycieli oraz zakres ich przygotowania do pełnienia roli zawodowej w ramach kształcenia formalnego oraz pozaformalnego. Pod rozwagę zostanie postawione pytanie dotyczące zakresu kontroli nad sposobem realizacji edukacji dla bezpieczeństwa w ramach edukacji pozaformalnej, jak również systemu przygotowania takich nauczycieli do prowadzenia zajęć dla różnych grup wiekowych odbiorców. Kluczowym zagadnieniem będzie próba usystematyzowania, kim jest współczesny nauczyciel edukacji dla bezpieczeństwa i czy jego rolę sprowadzić można do prowadzenia zajęć w szkole podstawowej i ponadpodstawowej.
 
The article covers the issues of teacher’s qualifications of education for security and safety. The requirements for teachers and the scope of their preparation for performing a professional role within formal out of formal and non-formal education will be discussed in detail. A question about the scope of control over the mode of implementation of education for safety within out of formal education, as well as the system of preparing such teachers to conduct classes for various age groups of recipients will be considered. The key issue will be the attempt to systematize who the contemporary teacher of education for security is and whether his role can be reduced to conducting classes in primary and secondary school.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/4996
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WPL)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image