• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Wydział Politologii
    • Monografie / Rozdziały (WPL)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Wydział Politologii
    • Monografie / Rozdziały (WPL)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Kwalifikacje nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa

    Thumbnail
    View/Open
    Kwalifikacje nauczycieli edukacji... (331.4Kb)
    Author:
    Włodarczyk, Ewelina
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Bezpieczeństwo współczesnego państwa. Część 2, Wymiar narodowy / redakcja naukowa Janusz Falecki, Paweł Łubiński, Kraków : Wydawnictwo Drukarnia Styl Anna Dura, 2019. - S. 210-222
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
    Subject:
    nauczyciel
    kwalifikacje
    edukacja dla bezpieczeństwa
    szkoła
    teacher
    qualifications
    education for security
    school
    Date: 2019
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Artykuł obejmuje problematykę kwalifikacji nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa. Szczegółowo omawiane będą wymagania względem nauczycieli oraz zakres ich przygotowania do pełnienia roli zawodowej w ramach kształcenia formalnego oraz pozaformalnego. Pod rozwagę zostanie postawione pytanie dotyczące zakresu kontroli nad sposobem realizacji edukacji dla bezpieczeństwa w ramach edukacji pozaformalnej, jak również systemu przygotowania takich nauczycieli do prowadzenia zajęć dla różnych grup wiekowych odbiorców. Kluczowym zagadnieniem będzie próba usystematyzowania, kim jest współczesny nauczyciel edukacji dla bezpieczeństwa i czy jego rolę sprowadzić można do prowadzenia zajęć w szkole podstawowej i ponadpodstawowej.
     
    The article covers the issues of teacher’s qualifications of education for security and safety. The requirements for teachers and the scope of their preparation for performing a professional role within formal out of formal and non-formal education will be discussed in detail. A question about the scope of control over the mode of implementation of education for safety within out of formal education, as well as the system of preparing such teachers to conduct classes for various age groups of recipients will be considered. The key issue will be the attempt to systematize who the contemporary teacher of education for security is and whether his role can be reduced to conducting classes in primary and secondary school.
     
    URI
    http://hdl.handle.net/11716/4996
    Collections
    • Monografie / Rozdziały (WPL)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.