• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Społecznych (WPL)
  • Monografie / Rozdziały (WPL)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Społecznych (WPL)
  • Monografie / Rozdziały (WPL)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kwalifikacje nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa

Thumbnail
View/Open
Kwalifikacje nauczycieli edukacji... (331.4Kb)
Author:
Włodarczyk, Ewelina
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Bezpieczeństwo współczesnego państwa. Część 2, Wymiar narodowy / redakcja naukowa Janusz Falecki, Paweł Łubiński, Kraków : Wydawnictwo Drukarnia Styl Anna Dura, 2019. - S. 210-222
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
nauczyciel
kwalifikacje
edukacja dla bezpieczeństwa
szkoła
teacher
qualifications
education for security
school
Date: 2019
Metadata
Show full item record
Abstract
Artykuł obejmuje problematykę kwalifikacji nauczycieli edukacji dla bezpieczeństwa. Szczegółowo omawiane będą wymagania względem nauczycieli oraz zakres ich przygotowania do pełnienia roli zawodowej w ramach kształcenia formalnego oraz pozaformalnego. Pod rozwagę zostanie postawione pytanie dotyczące zakresu kontroli nad sposobem realizacji edukacji dla bezpieczeństwa w ramach edukacji pozaformalnej, jak również systemu przygotowania takich nauczycieli do prowadzenia zajęć dla różnych grup wiekowych odbiorców. Kluczowym zagadnieniem będzie próba usystematyzowania, kim jest współczesny nauczyciel edukacji dla bezpieczeństwa i czy jego rolę sprowadzić można do prowadzenia zajęć w szkole podstawowej i ponadpodstawowej.
 
The article covers the issues of teacher’s qualifications of education for security and safety. The requirements for teachers and the scope of their preparation for performing a professional role within formal out of formal and non-formal education will be discussed in detail. A question about the scope of control over the mode of implementation of education for safety within out of formal education, as well as the system of preparing such teachers to conduct classes for various age groups of recipients will be considered. The key issue will be the attempt to systematize who the contemporary teacher of education for security is and whether his role can be reduced to conducting classes in primary and secondary school.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/4996
Collections
  • Monografie / Rozdziały (WPL)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image