• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ocena zakresu pamięci bezpośredniej

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Ocena zakresu pamięci... (499.1KB)
Autor:
Wrona, Leszek
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 14, Studia Psychologica 1 (2003), s. [125]-135
Język: pl
Data: 2003
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The paper proposes a method how to evaluate the range of direct memory and is a practical consequence of the author’s original concept of the class similarity and distance. The memory range coefficients are relative to the number of exposed elements. Due to the relativity and admissibility of arithmetic operations being used, the conclusions presented here can be quantitatively analysed.
URI
http://hdl.handle.net/11716/5869
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2003, Studia Psychologica 1
  • Artykuły naukowe (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image