Znaczenie botanicznej wiedzy morfologicznej w kształtowaniu umiejętności u uczniów w oznaczaniu roślin na zajęciach terenowych
dc.contributor.advisor | Stawiński, Wiesław | |
dc.contributor.author | Nowak, Anna | |
dc.date.accessioned | 2015-12-14T15:56:50Z | |
dc.date.available | 2015-12-14T15:56:50Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/639 | |
dc.description | Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Instytut Biologii. Praca doktorska wykonana w Zakładzie Dydaktyki Biologii pod kierunkiem Prof. zw. dr hab. Wiesława Stawińskiego. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Znaczenie botanicznej wiedzy morfologicznej w kształtowaniu umiejętności u uczniów w oznaczaniu roślin na zajęciach terenowych | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |