Przyczyny trudności myślenia uczniów w zakresie fizyki jako przedmiotu nauczania
dc.contributor.advisor | Szewczuk, Włodzimierz | pl_PL |
dc.contributor.author | Fiałkowska, Maria | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T07:28:18Z | |
dc.date.available | 2019-12-06T07:28:18Z | |
dc.date.issued | 1981 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/6537 | |
dc.description | Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Praca doktorska napisana pod kierunkiem Prof. dr hab. Włodzimierza Szewczuka. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Przyczyny trudności myślenia uczniów w zakresie fizyki jako przedmiotu nauczania | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |