Aktywizująca rola technicznych środków dydaktycznych w procesie nauczania i uczenia się matematyki w pierwszej klasie ponadpoczątkowej
dc.contributor.advisor | Nowecki, Bogdan | pl_PL |
dc.contributor.author | Jaśkiewicz, Weronika | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T07:36:49Z | |
dc.date.available | 2019-12-06T07:36:49Z | |
dc.date.issued | 1983 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/6538 | |
dc.description | Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Rozprawa doktorska z dydaktyki matematyki wykonana w Instytucie Matematyki w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej pod kierunkiem doc. dr hab. Bogdana Noweckiego. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Aktywizująca rola technicznych środków dydaktycznych w procesie nauczania i uczenia się matematyki w pierwszej klasie ponadpoczątkowej | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |