• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WH)
  • Artykuły naukowe (WH)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Métonymies et synecdoques

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Métonymies et synecdoques (397.7KB)
Autor:
Muryn, Teresa
Źródło: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1991, Z. 139, Prace Romanistyczne 3, s. 193-202
Język: fr
Data: 1991
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Synekdocha wzbudzała zainteresowanie badaczy już od czasów antycznych. Wskazano wiele jej rodzajów zależnie od relacji łączącej jej człony. Niniejszy artykuł jest polemiką z dotychczasowymi definicjami tej figury. Stwierdza się, że synekdocha jest podporządkowana ogólnemu mechanizmowi metonimii, a jej nazwę proponuje się zachować dla tych metonimii, które opierają się na predykatach rzeczowych relacyjnie złożonych.
URI
http://hdl.handle.net/11716/6614
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Artykuły naukowe (WH)
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Romanistyczne

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image