Rozumowanie redukcyjne u uczniów klas od II do V i kształcenie tej umiejętności z wykorzystaniem gier dydaktycznych
dc.contributor.advisor | Turnau, Stefan | pl_PL |
dc.contributor.author | Pieprzyk, Halina | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2020-01-28T11:36:09Z | |
dc.date.available | 2020-01-28T11:36:09Z | |
dc.date.issued | 1981 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/6787 | |
dc.description | Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Rozprawa doktorska - promotor: doc. dr Stefan Turnau. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.title | Rozumowanie redukcyjne u uczniów klas od II do V i kształcenie tej umiejętności z wykorzystaniem gier dydaktycznych | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |