Przeglądaj według

 

Numer 1 (2010)

Spis treści:
  1. Wstęp - Agnieszka Ogonowska, Zbigniew Bauer, Bogusław Skowronek
  2. Web 2.0: między wikinomią a kontrkulturą – przypadek Facebooka - Anna Nacher
  3. Internet – medium czy świat? - Zbigniew Bauer
  4. Glokalizacja cyberaktywizmu - Agnieszka Dytman-Stasieńko
  5. Prywatne strony internetowe polonistów w posttradycyjnej edukacji - Аnna Ślósarz
  6. Adaptacja Wojny polsko-ruskiej pod flagą biało- czerwoną Doroty Masłowskiej jako przykład strategii adaptacyjnej we współczesnym filmie polskim - Aleksandra Smyczyńska
  7. Warstwa językowa jako klucz interpretacyjny serialu Włatcy móch Bartosza Kędzierskiego - Bogusław Skowronek
  8. W świecie oscarowych produkcji - Małgorzata Latoch-Zielińska
  9. Tożsamość a współczesne media - Małgorzata Gajak-Toczek
  10. Poezja w ekologii mediów (na przykładzie hybrydycznego projektu V) - Monika Górska-Olesińska
  11. Indygenizacja treści współczesnych przekazów medialnych - Janina Hajduk-Nijakowska
  12. Peepshow, prompter, bluebox – trzy meta-metafory relacji podmiot – infosfera - Jan Stasieńko
  13. „Król popu nie żyje! Zapraszamy Państwa na spektakl”. Śmierć i umieranie w kulturze celebrytów - Agnieszka Ogonowska
  14. Miłość jako gadżet na telefon - Magdalena Roszczynialska
  15. „Are you in?” – nowe formy promocji w przestrzeni miejskiej - Blanka Brzozowska
  16. „Ponad” i „pomiędzy” (nowymi) mediami: użytkownicy w nowym środowisku. Studium przypadku kampanii reklamowej firmy Netia - Katarzyna Kopecka- Piech

Najnowsze pozycje