Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 12
Agresja młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną : uwarunkowania i przejawy
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
W powszechnej opinii, wspartej wynikami badań empirycznych, lata
transformacji społeczno-ustrojowej przyniosły, obok wielu pozytywnych zmian
w życiu społecznym, również znaczny wzrost różnego rodzaju patologii społecznych,
w ...
Kształcenie zintegrowane dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2002)
Obecnie można mówić o dwóch etapach realizacji obowiązku szkolnego
w szkole podstawowej przez dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Kształcenie na pierwszym etapie szkoły podstawowej przyjęło charakter zintegrowany,
co ...
Aktywizacja ucznia z niepełnosprawnością w różnych obszarach jego edukacji
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2012)
Publikacja, którą oddajemy w Państwa ręce, została opracowana przez pracowników Katedry Dydaktyki Specjalnej i Psychoedukacji Instytutu Pedagogiki Specjalnej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Jej głównym celem jest ...
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w latach 1982-1996 : praca zbiorowa
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1996)
Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 4.2. Konteksty indywidualne i środowiskowe
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2017)
Przystosowanie społeczne młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną i jego związek z jej samooceną i samoakceptacją
(2017)
In the first part of the article the author tries to examine the hierarchical order of concepts
such as: social development – social adaptation – social competences and social skills and the
position the concept of social ...