• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wypełnianie zadań w obszarze kształtowania bezpieczeństwa zdrowia na terenie Islamskiej Republiki Afganistanu

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
0057_20150610_ra_wypelnianie_zadan_w_obszarze_k_cenda-miedzinska.pdf (16.60MB)
Autor:
Cenda-Miedzińska, Klaudia
Źródło: Infrastruktura krytyczna w procesie zarządzania w sytuacjach kryzysowych. 3 / Andrzej Gałecki, Anna Kurkiewicz, Stanisław Mikołajczak (red. nauk.). - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2014. - S. 401-415 (Paradygmaty Badań nad Bezpieczeństwem ; 3)
Język: pl
Słowa kluczowe:
Islamska Republika Afganistanu
Afganistan
Afgańczycy
opieka zdrowotna
Data: 2014
Metadata
Pokaż pełny rekord
URI
http://hdl.handle.net/11716/690
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image