Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSękowski, Andrzejpl_PL
dc.date.accessioned2020-03-31T08:56:54Z
dc.date.available2020-03-31T08:56:54Z
dc.date.issued1992
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1992, Z. 141, Prace Psychologiczne 3, s. 159-169pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/7071
dc.description.abstractIn this article the author presents the study on the links between the interpersonal training and the changes in the hierarchy of psychological needs among the students. In this study was used "Stern Activities Index" to measure the level of psychological needs. The students were tested twice: before and after the training. Obtained results are discussed from the statistical and psychological point of view.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleWpływ treningu interpersonalnego na hierarchię potrzeb studentów I roku WSP (doniesienie z badań)pl_PL
dc.title.alternativeInfluence of interpersonal training on the hierarchy of needs among the first-year Pedagogical University students – information of the researchen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord