Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWrona, Leszekpl_PL
dc.contributor.authorBeauvale, Andrzejpl_PL
dc.date.accessioned2020-03-31T09:32:31Z
dc.date.available2020-03-31T09:32:31Z
dc.date.issued1992
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1992, Z. 141, Prace Psychologiczne 3, s. 193-202pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/7074
dc.description.abstractThe course of the learning courve can be deduced from simple assumptions of the memory processes. Based in theory of probability the known principles of memorizing and forgetting can be taken into account.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleAdresowa koncepcja uczenia siępl_PL
dc.title.alternativeThe address concept of learningen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord