dc.contributor.author | Pawlak, Bożena | |
dc.date.accessioned | 2016-01-19T08:58:48Z | |
dc.date.available | 2016-01-19T08:58:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2015. - S. [118]-128. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/727 | |
dc.description.abstract | Artykuł składa się z dwóch części. W pierwszej autorka zaprezentowała ideę upowszechnienia edukacji szkolnej dzieci sześcioletnich z perspektywy zwolenników, jak i przeciwników. Druga część poświęcona została opisowi mechanizmów uczenia się sześciolatków w świetle najnowszych wyników badań z obszaru neuronauk. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights.uri | | |
dc.subject | edukacja wczesnoszkolna | pl_PL |
dc.subject | wczesny start | pl_PL |
dc.subject | program nauczania | pl_PL |
dc.subject | mechanizmy uczenia się | pl_PL |
dc.subject | primary education | pl_PL |
dc.subject | early start | pl_PL |
dc.subject | curriculum | pl_PL |
dc.subject | mechanisms of learning | pl_PL |
dc.title | Uczenie się i nauczanie dzieci sześcioletnich | pl_PL |
dc.title.alternative | Teaching and learning of six-year-olds Abstract | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |