Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMądry-Kupiec, Małgorzata
dc.date.accessioned2016-01-19T09:40:26Z
dc.date.available2016-01-19T09:40:26Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationSzkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2015. - S. [105]-117.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/729
dc.description.abstractKomunikacja pomiędzy nauczycielami i uczniami narażona jest na szereg trudności wynikających między innymi z zajmowanych pozycji, doświadczeń i nagromadzonych emocji. W artykule przedstawiono najważniejsze czynniki zakłócające relacje między tymi dwoma podmiotami i dokonano ich charakterystyki. W celu uchwycenia jak najszerszego spektrum uwarunkowań, analizie poddano trudności wynikające z cech i zachowań obu stron, uwzględniając perspektywę ucznia i nauczyciela.pl_PL
dc.description.abstractTeacher-student communication is prone to a number of obstacles that stem from the position of the participants, their experiences and accumulated emotions. The article presents and analyzes the most important factors impeding relations between those two groups. In order to observe the broad spectrum of conditions, analyzed were the difficulties stemming from the attributes and behavior of both the student and the teacher.
dc.language.isoplpl_PL
dc.rights.uri
dc.subjectkomunikacjapl_PL
dc.subjectbariery w komunikacjipl_PL
dc.subjectuczeńpl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjectcommunicationpl_PL
dc.subjectbarriers in conversationpl_PL
dc.subjectstudentpl_PL
dc.subjectteacherpl_PL
dc.titlePrzeszkody i nieporozumienia w rozmowie nauczyciela z uczniempl_PL
dc.title.alternativeBarriers and misunderstandings in teacher-student communicationpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord