• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

O ukrzesłowieniu rodziców w szkole

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
20160114_lt_ra_o_ukrzeslowieniu_rodzicow_w_szkole_a_kwatera.pdf (340.6KB)
Autor:
Kwatera, Anna
Źródło: Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2015. - S. [70]-180
Język: pl
Słowa kluczowe:
relacje
komunikacja
rodzice
nauczyciele
relations
communication
parents
teachers
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Dobra współpraca pomiędzy szkołą i rodzicami dziecka ma istotny wpływ na jego funkcjonowanie w środowisku szkolnym. Niestety badania naukowe i obserwacja szkolnej codzienności przynoszą smutny obraz, a relacje pomiędzy nauczycielami i rodzicami pozostawiają wiele do życzenia. Autorka opisując sytuację rodziców, posługuje się parafrazą ,,ukrzesłowienia”. W artykule poszukuje odpowiedzi na trzy wiodące pytania: Jak jest? Jak może być? Jak osiągnąć więcej?
 
Proper co-operation between school and parents has an essential influence on the way a child functions within the school environment. Unfortunately, academic research and observation of school reality provides a rather grim image and relations between teachers and parents leaves much to be desired. In describing parents' situation, the author uses a paraphrase of “enchairment". In the article she seeks answers to three key questions about said situation: what does it like now, what can it look like in the future, and how to achieve more?
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/731
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image