• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2006, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1
  • Search
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2006, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 17

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Teoretyczne i dydaktyczne aspekty nauczania o największym wspólnym dzielniku i najmniejszej wspólnej wielokrotności w zbiorze liczb naturalnych 

Chronowski, Antoni (2006)
This article contains a collection of didactic ideas concerning teaching the elementary arithmetic. Although they are rmly based on abstract mathematics, they can be realized at di erent levels of teaching school ...
Thumbnail

Przekształcenia wykresów funkcji 

Chronowski, Antoni (2006)
This article is concerned with some topics of the transformations of the graphs of functions. It is designated to serve as a text for the students of mathematics (prospective teachers) and the teachers of mathematics. In ...
Thumbnail

Kształtowanie odruchów 

Górowski, Jan; Łomnicki, Adam (2006)
This article attempts to single out actions performed by a person while solving a mathematical task that lead to the acquisition of desired habits towards solving such tasks. The examples of tasks, which are presented here ...
Thumbnail

O potrzebie dokształcania nauczycieli akademickich 

Nowecki, Bogdan J. (2006)
In this paper author underlines the necessity of continuing education of young academic teachers in the domain of methods of students' activity during their studies.
Thumbnail

Wstęp [w: Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1] 

Chronowski, Antoni; Klakla, Maciej (2006)
Thumbnail

Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 36. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1 

Unknown author (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2006)
Thumbnail

Wyniki badań nad stanem nauczania statystyki opisowej w Polsce 

Tomaszewska, Zofia Aleksandra (2006)
This article presents the results of the study of teaching descriptive statistics in Poland nowadays. After a short review of the history of teaching this branch of school mathematics in the second part of the 20th ...
Thumbnail

Refleksje na temat określania wiedzy przedmiotowej nauczycieli matematyki 

Sajka, Mirosława (2006)
This article presents the author's re ections, comments and problems that arise in relation to the issue of de ning the subject matter knowledge a teacher should have in the context of Even's theoretical framework. They ...
Thumbnail

Analiza błędów z geometrii elementarnej popełnianych przez kandydatów na studia matematyczne w Akademii Pedagogicznej w Krakowie dokonana na podstawie wyników egzaminów wstępnych na kierunek matematyka w latach 2003 i 2004 

Lubaś, Ewa (2006)
In the article the errors in the solutions of geometry problems made by the candidates for the rst year of the mathematical studies at the Pedagogical University of Cracow during the entrance examinations in 2003 and ...
Thumbnail

Z badań nad wprowadzeniem podstawowych treści analizy matematycznej podczas zajęć na I roku studiów matematycznych 

Powązka, Zbigniew (2006)
This article presents the author's research results concerning the teaching of introductory notions and theorems of mathematical analysis. The research was carried out among the rst-year students of mathematics. The ...
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorChronowski, Antoni (3)Nowecki, Bogdan J. (3)Górowski, Jan (2)Klakla, Maciej (2)Powązka, Zbigniew (2)Łomnicki, Adam (2)Lubaś, Ewa (1)Major, Joanna (1)Major, Maciej (1)Nawolska, Barbara (1)... View MoreDate Issued2006 (17)Has File(s)
Yes (17)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image