Gotowa wiedza i aktywność w matematycznym kształcenia na przykładzie kątów Langleya
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Klakla, Maciej
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. 36, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 1 (2006), s. [75]-93
Język: pl
Data: 2006
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
The article contains a didactic project of classes with mathematics
students { future teachers. On the example of problems related
to Langley's angles, the author presents di erences between two styles
of teaching mathematics. One style is based on existing mathematical
knowledge, and the second requires active participation of the students
in creating this knowledge during the problem solving process.