• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Serie Wydawnicze
    • Prace Monograficzne
    • Prace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Serie Wydawnicze
    • Prace Monograficzne
    • Prace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Sterowanie procesem opanowywania mowy produktywnej etapie przyswajania podstaw języka obcego (na materiale języka rosyjskiego)

    Thumbnail
    View/Open
    Prace Monograficzne nr 272 (16.91Mb)
    Author:
    Józefiak, Sylwester
    Publisher:
    Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-isbn: 83-7271-002-3
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-issn: 0239-6025
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
    Subject:
    język i mowa
    język rosyjski
    nauczanie języka rosyjskiego
    Date: 1999
    Metadata
    Show full item record
    URI
    http://hdl.handle.net/11716/754
    Collections
    • Monografie / Rozdziały (WH)
    • Prace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.