• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Rozprawy Doktorskie
    • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Rozprawy Doktorskie
    • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Skuteczność "metody względnej" w rozwijaniu podstawowych zdolności muzycznych uczniów

    Thumbnail
    View/Open
    rozprawa doktorska (72.81Mb)
    Author:
    Wilk, Andrzej
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
    Kulpa, Jan
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
    Date: 1983
    Metadata
    Show full item record
    Description:
    Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Katedra Nauczania Początkowego i Wychowania Przedszkolnego. Praca doktorska - promotor: Prof. dr hab. Jan Kulpa.
    URI
    http://hdl.handle.net/11716/7670
    Collections
    • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
    • Rozprawy doktorskie (WH)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback

    Deklaracja dostępności
    Theme by 
    Atmire NV
    Logo
    Budowa Repozytorium Uniwersytetu Pedagogicznego została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.