• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Z. 160. Prace z Dydaktyki Biologii 5

Thumbnail
View/Open
RN-D. Z. 160. Prace z Dydaktyki Biologii 5 (7.407Mb)
Author:
Stawiński, Wiesław
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-editor:
Stawiński, Wiesław
Publisher:
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-isbn: 83-85898-81-6
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-issn: 1230-2244
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 1995
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
Kolejny, V tom „Prac z Dydaktyki Biologii” poświęcony został głównie zagadnieniom struktury i kształtowania umiejętności biologicznych uczniów oraz biologiczno-dydaktycznych umiejętności nauczycieli biologii. Tymi niezmiernie ważnymi w dydaktyce biologii problemami zajmowały się w latach 1986-1988 dwa zespoły badawcze (VIII—3 i VIII—4) działające w ramach Resortowego Programu Badań Podstawowych RP III - 30. Koncepcje tych badań przedstawiono w oddzielnej pracy pt. „Problemy badawcze dydaktyki biologii” pod red. W. Stawińskiego (1991). W tej książce zamieszczamy zarówno opracowania studyjne oparte na porównawczej analizie krajowych i zagranicznych publikacji bezpośrednio lub pośrednio odnoszących się do umiejętności nauczycieli biologii i uczniów, jak też prace zawierające informacje o teoretycznych założeniach i wynikach badań nad tymi umiejętnościami wykonane przez członków obu zespołów badawczych. Jedynie praca W. Stawińskiego dotycząca działania nauczycieli i uczniów na lekcjach biologii została wykonana w ramach badań własnych autora.
URI
http://hdl.handle.net/11716/7693
Collections
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image