• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Z. 160. Prace z Dydaktyki Biologii 5

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
RN-D. Z. 160. Prace z Dydaktyki Biologii 5 (7.407MB)
Autor:
Stawiński, Wiesław
Redaktor:
Stawiński, Wiesław
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków
ISBN: 83-85898-81-6
ISSN: 1230-2244
Język: pl
Data: 1995
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
Kolejny, V tom „Prac z Dydaktyki Biologii” poświęcony został głównie zagadnieniom struktury i kształtowania umiejętności biologicznych uczniów oraz biologiczno-dydaktycznych umiejętności nauczycieli biologii. Tymi niezmiernie ważnymi w dydaktyce biologii problemami zajmowały się w latach 1986-1988 dwa zespoły badawcze (VIII—3 i VIII—4) działające w ramach Resortowego Programu Badań Podstawowych RP III - 30. Koncepcje tych badań przedstawiono w oddzielnej pracy pt. „Problemy badawcze dydaktyki biologii” pod red. W. Stawińskiego (1991). W tej książce zamieszczamy zarówno opracowania studyjne oparte na porównawczej analizie krajowych i zagranicznych publikacji bezpośrednio lub pośrednio odnoszących się do umiejętności nauczycieli biologii i uczniów, jak też prace zawierające informacje o teoretycznych założeniach i wynikach badań nad tymi umiejętnościami wykonane przez członków obu zespołów badawczych. Jedynie praca W. Stawińskiego dotycząca działania nauczycieli i uczniów na lekcjach biologii została wykonana w ramach badań własnych autora.
URI
http://hdl.handle.net/11716/7693
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace z Dydaktyki Biologii

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image