Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKoper, Beatapl_PL
dc.date.accessioned2020-09-29T19:04:05Z
dc.date.available2020-09-29T19:04:05Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1995, Z. 172, Prace Pedagogiczne 17, s. 13-20pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/7916
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleZnaczenie środków paralingwistycznych w komunikacji dydaktycznejpl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord