Show simple item record

dc.contributor.authorMinczakiewicz, Elżbietapl_PL
dc.date.accessioned2020-10-01T05:42:49Z
dc.date.available2020-10-01T05:42:49Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.citationRocznik Naukowo-Dydaktyczny. 1995, Z. 175, Prace Pedagogiczne 18, s. 77-85pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/7978
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleEmotywna funkcja komunikacyjna u dzieci głębiej upośledzonych umysłowopl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record